Організація сугестопедичного навчання

Завдання, які були поставлені перед учасниками засідання:

  • ›  організувати обмін досвідом організації навчально-виховного процесу щодо впровадження сугестивних методів      навчання;
  • ›  розкрити кращий педагогічний досвід упровадження сугестивної технології;
  • ›  виявити інновації з високим проектним потенціалом, здатні вирішувати актуальні проблеми педагогічної практики;
  • ›  презентувати творчу майстерню вчителя-новатора С. Пальчевського;
  • ›  зібрати та систематизувати інформацію про застосування сугестивної технології в навчально-виховному процесі.

Складовими педагогічної  ради були  етапи: етап І «Релаксація», етап ІІ «Мотиваційні аспекти впровадження інноваційних технологій», етап ІІІ «Визначення понять «сугестопедагогіка», «сугестивна технологія», етап ІV «Технологія навчання з використанням сугестопедії», етап V «Калейдоскоп  педагогічного досвіду», етап VІ «Творча майстерня вчителя-новатора  С. Пальчевського, професора, доктора педагогічних наук», етап ,VІІ «Підведення підсумків» .

Піднесений настрій, захопленість, щирі відгуки, добрі побажання і радість в очах вчителів стали справжньою нагородою для організаторів засідання – адміністрації школи. Всі присутні зрозуміли та переконались у правдивості слів, які були представлені як епіграф засідання ««Перед кожним із нас два шляхи: жити минулими, хоча і великими заслугами, заплющивши очі на кардинальні зміни у світі, прирікаючи своїх учнів на життєву  неуспішність, або пробувати щось змінити у своєму ставленні до новітніх освітніх технологій» 

Фото