Відкриття інклюзивного класу центру "Сонечко"

    Все більше набирає обертів у нашій країні інклюзивна освіта. Концепція інклюзії - повноцінне включення людей з особливими освітніми потребами в освітній процес, введення таких дітей до звичайних класів, забезпечення їх асистентським супроводом і, звісно, забезпечення доступного середовища.

    Навчання та виховання дитини з особливими потребами поруч і нарівні з однолітками - ось над якою проблемою нині працює педагогічний колектив Сарненської ЗОШ І-ІІІ ст.№4 на чолі з директором Тетяною Василенко. Саме в нашій школі одній із перших в районі запровадили інклюзивне навчання. Нині в закладі функціонує три інклюзивні класи, у яких навчається 4 учні.

    Однією з форм позакласного об'єднання дітей з особливими потребами за спільними інтересами є відкриття на базі школи шкільного центру «Сонечко». Центр «Сонечко» - це творче об'єднання дітей, їхніх батьків та вчителів. Засідання центру відбувається в теплій, дружній обстановці.

    Засідання, яке відбулося 08 лютого, співпало з відкриттям кабінету корекції та розвитку  дитини. Було запрошено також учнів, які навчаються за індивідуальною формою. Усіх гостей радо привітала директор Василенко Т.М.,яка відмітила про важливість інклюзивного навчання, подякувала батькам та педагогам за активну участь в оформленні кабінету. Спільно з асистентом вчителя Альоною Вікторівною Галушко діти виготовили народний символ - оберіг. Вчитель- логопед Лариса Яківна Красовська провела заняття з розвитку дрібної моторики. Софійка Кравець, Вініамін Моїсєєв, Артем Сашко та Стас Твердий з захопленням виготовляли рукавички для мами. А допомагали дітям їхні наставники Руслана Миколаївна Якимчук та Марія Олександрівна Круглик. Після заняття діти пограли в рухливі ігри. А потім за філіжанкою чаю та солодощами діти, батьки та вчителі обговорювали успіхи та проблеми в навчанні. Наостанок намітили подальші спільні кроки в соціалізації та корекції особливих освітніх потреб дітей.